תמונות יכולות לרצוח • תמונת הסתה בתערוכת בצלאל

    נשבר כבר מכל מחפשי תשומת לב שעל הגב של כולנו מנסים לבנות 15 דקות של תהילה אבל משמנים בעוד דלק את מכונות הפילוג הקיטוב
    יוסי אשר 2 Comment on תמונות יכולות לרצוח • תמונת הסתה בתערוכת בצלאל

    עבודה "אמנותית" של סטודנט בבצלאל ובה מספר תמונות בגודל דף A4 של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועליהן מופיע חבל תליה נתלו על קיר חדר מדרגות במוסד מסביב לכרזת הסתה נגד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין

    נשבר כבר מכל מחפשי תשומת לב שעל הגב של כולנו מנסים לבנות 15 דקות של תהילה אבל משמנים בעוד דלק את מכונות הפילוג הקיטוב
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עבודה "אמנותית" של סטודנט בבצלאל ובה מספר תמונות בגודל דף A4 של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועליהן מופיע חבל תליה נתלו על קיר חדר מדרגות במוסד מסביב לכרזת הסתה נגד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין.

    שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב התייחסה לתמונה ואמרה: "חופש האמנות אינו חופש להסתה! זה החל בפסל בכיכר העיר ועכשיו הגיע חבל התלייה. זהו כישרון אמנותי להסית ולרצוח. אם זו היתה תמונה של בוז'י, כבר היו עצורים. אני קוראת לשר החינוך נפתלי בנט ואומרת: הגיע הזמן שגם אתה תציב את הגבול בין אמנות להסתה ותעצור את התקציבים ל"בצלאל".

    יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, הגיב ואמר "אני מגנה בתוקף את התמונה של ראש הממשלה, בה מוצגת דמותו עם חבל תליה. חופש הביטוי הוא חשוב והכרחי, אך אין מקום לעשות בו שימוש על מנת להסית לפגיעה במנהיגי ציבור מימין או שמאל. דווקא בימים אלה של התלהמות אנו מחויבים לאחריות. זו אינה דרכנו, את נתניהו נחליף באמצעים דמוקרטיים בלבד."

    ח"כ יואל חסון אמר: "ה"יצירה" שנתלתה בבצלאל היא ‏לא אומנות ולא בטיח, בטח שלא מצחיקה. נשבר כבר מכל מחפשי תשומת לב שעל הגב של כולנו מנסים לבנות 15 דקות של תהילה אבל משמנים בעוד דלק את מכונות הפילוג הקיטוב. לו הייתי סטודנט בבצלאל הייתי זורק את הדבר הזה לפח כי לשם זה שייך".

    איגוד הסטודנטים בבצלאל מסר בתגובה: "מדובר בעבודה פרטית של סטודנט אשר בחר להביע עצמו בצינורותיו האישיים. איגוד הסטודנטים בבצלאל לא מכיר או שותף לעבודה הנ"ל. אנו כמובן לא מחזקים מסרים הקוראים לאלימות ולהסתה מכל סוג שהיא ואף מתנגדים לכך. עם זאת, כמוסד לעיצוב אנו מאמינים בחופש הביטוי והאומנות, ובעד מתן ביטוי לכל קשת הדעות, בגבולות החוק"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הסתה ועוד איך הסתה…מושחתים!